Ga verder naar de inhoud

FAQ

Hier vind je een antwoord op al je vragen!

Zijn reservatiekosten inbegrepen in de prijs?

Reservatiekosten zijn steeds inbegrepen in de vermelde prijzen.

Wat is de transactiekost/verzendkost?

De verzendingskosten bedragen € 2,00 per bestelling.
Vanaf 20 tickets betaal je € 3,00 verzendingskosten.
Vanaf 40 tickets wordt de bestelling aangetekend verstuurd.

Per online bestelling betaalt u een eenmalige transactiekost, deze kost is de digitale verzendkost

Hoe betaal ik?

U kan betalen met Visa/Mastercard, per overschrijving, Bankcontact of cash aan de balie of telefonisch.

Online kan u kiezen voor Visa/Mastercard of Pc-banking. Op het ogenblik van reservatie dient u het reductietarief waarvoor u in aanmerking komt te vermelden.

Wat als ik recht heb op een reductie?

Bewijs van reducties moeten steeds getoond worden. Na betaling van uw reservatie zijn geen tariefaanpassingen meer mogelijk.

Hoe kan ik tickets reserveren?

Online

24/24 uur via www.uitbureau.be

Telefonisch of aan de balie

Telefonisch: 09/233 77 88
Aan de balie: Veldstraat 82B, Gent

Dinsdag tot vrijdag: 10u-17u
Zaterdag: 10u-16u

Ik heb Uitpas (kansentarief) korting, hoe bestel ik tickets?

Ik heb korting met UiTPAS (kansentarief), hoe bestel ik tickets?

Je kan helaas niet online bestellen. Dit kan wel aan de balie in de UiTWinkel, op vertoon van je UiTPAS en identiteitskaart.

Kan je je moeilijk verplaatsen, dan mag je – uitzonderlijk - je bestelling (voor maximum 4 tickets) telefonisch doorgeven via 09 233 77 88.